Miehet antavat minulle paljon huomiota ulkona liikkuessani. Baareissa saan paljon treffi-ehdotuksia, mutta tietenkin aina kieltäydyn kohteliaasti ja kerron, että seurustelen. Välillä kyllä tekisi mieli lähteä jonkun mukaan. Yhden kerran jos vaan saisi kunnolla  *****.

Mutta ongelman ydin tässä seksittömässä parisuhteessa ei ole se fyysinen "saaminen" vaan enemmänkin, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, läheisyyden puute. Haluaisin tätä läheisyyttä ja huomioonotamista omalta mieheltäni, en keltään muulta! Tuntuu, ettei hän rakasta minua, vaikka tiedän, että rakastaakin. Tämä suhde tuntuu sisarilliselta, tai siltä, että ollaan kämppäkavereita. Kun seksi puuttuu, on vaikeaa kokea olevansa rakastettu romanttisessa mielessä. Välillä tuntuu, ettei minulla ole poikaystävää, ja olen vähän kateellinen niille, joilla on. Minulla on mies-lapsi, veli, ystävä, kämppis.

En voisi ikinä pettää kumppaniani. En voisi loukata häntä niin pahasti ikinä!