Laitoin miesvaltaiselle forumille kysymyksen siitä, mitä minun pitäisi tehdä, kun mies ei halua.

 9/10 vastauksia oli, että laihduta. Olen nytkin painoindeksin mukaan alipainoinen, joten en usko, että tässä on siitä kyse. En kuitenkaan ole luurangonlaiha, vaan minulla on perse ja tissit.

 "Lopeta vonkaaminen" oli toinen yleinen mielipide. Sen olen lopettanut aikoja sitten.

"Osta seksikkäät vaatteet esim. hoitsupuku ja hyökkää kimppuun, kuin sika limppuun". Kokeiltu on. Mies meni vaan hämilleen, eikä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä. Työnsi minut vaan pois ja sanoi, että tuntuu likaiselta.

"Tee miehesi mustasukkaiseksi."  Täytyy sanoa, että tämä toimii jonkin verran, mutta minusta tämä on eettisesti arveluttava vaihtoehto, enkä halua tuottaa mielipahaa ainakaan niinkin usein kuin kerran viikossa.

"Ehdota kolmen kimppaa"  Just. Vaikka olen valmis tekemään melkein mitä tahansa tämän parisuhteen toimimisen eteen, tässä menee raja. Eikö kuitenkin kyse ole siitä, miten saan miehen haluamaan MINUA eikä muita naisia..

"Osta seksivälineitä ja ottakaa ne mukaan leikkeihinne"  Niitä on kokeiltu. Piristävät yhdeksi kerraksi.

 

Mitä helvettiä teeen??